Καλώς ήρθατε στο BOWeme GIRL

Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015

Smells like soaps - Προϊόντα περιποίησης για...φάγωμα!!!

Κορίτσια μου γεια σας!!!

Γλυκό σαν ζαχαρωτό θα είναι το σημερινό μου post  γι'αυτό πριν συνεχίσετε να διαβάζετε, τρέξτε να πάρετε ανά χείρας το αγαπημένο σας γλύκισμα για να σας συντροφεύσει στο αρωματικό μας ταξίδι που αμέσως τώρα ξεκινάει.

Τί θα λέγατε λοιπόν να μιλήσουμε για την απολαυστική μερέντα, για το πεντανόστιμο μαλλί της γριάς που όλες γευόμασταν στα παιδικά μας χρόνια, για την τσιχλόφουσκα και για την καραμέλα που τόσο λαχταρούσαμε να λάβουμε ως δώρο όταν ήμασταν μικρές αλλά και και για το λατρεμένο παγωτό φατσούλα με γεύση σοκολάτα - μπανάνα που αποτελούσε καθημερινή μας συνήθεια τους καλοκαιρινούς μήνες;;; Γι'αυτά τα αρώματα και για άλλα πολλά θα μιλήσουμε σήμερα, που χάρις στο Smells like soaps, μπορούμε πλέον να τα απολαμβάνουμε πάνω στο πρόσωπο, στο σώμα, στα μαλλιά και στα νύχια μας.

Και όταν μιλάμε για το Smells like soaps, μιλάμε ταυτόχρονα για τη γλυκύτατη Δήμητρα που κρύβεται πίσω από όλα αυτά τα εντυπωσιακά δημιουργήματα. Η 23χρονη Δήμητρα ξεκίνησε να ασχολείται με την δημιουργία χειροποίητων σαπουνιών το 2013, λόγω της οικονομικής κρίσης. Φοίτησε σε ειδική σχολή, παρακολούθησε σεμινάρια και τελειώνοντας έστησε τη δική της μικρή "επιχείρηση" δημιουργώντας επιπλέον κρέμες περιποίησης, ενυδατικά χειλιών, αρωματικά σπρέι και πολλά άλλα. Την ανακάλυψα εντελώς τυχαία μέσα από την προσωπική σελίδα της στο facebook, επικοινώνησα μαζί της, έκανα αμέσως την παραγγελία μου και από τότε έχω πάντα προϊόντα της στη συλλογή μου. 



Πρωτότυπα σχέδια, όμορφα χρώματα, άψογοι συνδυασμοί, υπέροχα αρώματα και προϊόντα για κάθε ανάγκη και για κάθε γούστο δημιουργεί η Δήμητρα για εμάς και μας αποδεικνύει πως για να πετύχουμε σε αυτό που θα επιλέξουμε, δε φτάνει μόνο η θέληση αλλά χρειάζεται και ένα ιδιαίτερο ταλέντο. Αυτό, λοιπόν, το ταλέντο διαθέτει η Δήμητρα που με το μεράκι και την αγάπη που δείχνει στη δουλειά της, ξεχωρίζει! Στο Smells like soaps θα βρείτε μεταξύ άλλων αφρόλουτρα, απολεπιστικά για πρόσωπο και σώμα, κρέμες σώματος, λαδάκια σώματος, body splash, σπρέι μαλλιών, λαδάκια μαλλιών, λαδάκια για τα νύχια, lip balms, κρέμες προσώπου, σαπουνάκια σε ό,τι σχέδιο μπορείτε να φανταστείτε και πολλά άλλα. Πρόκειται για χειροποίητα προϊόντα φτιαγμένα απο 100% φυσικά συστατικά και αυτός είναι ένας ακόμα λόγος που τα αγάπησα.

Πριν περάσουμε στα προϊόντα που έχω εγώ στη συλλογή μου, να σας πω πως ο Δήμητρα μπορεί να προσαρμόσει κάθε προϊόν σύμφωνα με τις ανάγκες του καθενός, μπορεί να κάνει παραλλαγές σε χρώματα και αρώματα και είναι πάντα πρόθυμη να σας ευχαριστήσει μέσω των δημιουργιών της με κάθε τρόπο. Αναλαμβάνει επιπλέον γάμους, βαπτίσεις και πάρτυ.

Πάμε τώρα να δούμε τα προϊόντα που επέλεξα εγώ..



Οι μυρωδάτες κρέμες σώματος ήταν η πρώτη μου επιλογή. Μπανάνα - σοκολάτα, μερέντα, καραμέλα, τσιχλόφουσκα και μάλλι της γριάς είναι τα αρώματα που προτίμησα και είναι απλά μεθυστικά. Η ενυδάτωση τους είναι πολύ καλή και από διάρκεια κάποιες είναι εξαιρετικές και κάποιες άλλες δεν κρατάνε τόσο. Αυτό σύμφωνα πάντα με το δικό μου δέρμα γιατί σε κάποια άλλη κοπέλα ίσως συμβαίνει το αντίθετο. Λάτρεψα αυτή με το μαλλί της γριάς και για τη μοναδική μυρωδιά αλλά και για την εξαιρετική διάρκειά της. Μπορείτε να επιλέξετε τη δική σας αγαπημένη στα 30ml, 75ml και 125ml.


Σειρά έχει το υπέροχο scrub σώματος με άρωμα μερέντα φτιαγμένο από άλατα. Αρκετά αποτελεσματικό και σας εγγυώμαι ότι μέσα στο μπάνιο θα σας φτιάξει τη διάθεση. ΠΡΟΣΟΧΗ: Μη το χρησιμοποιήσετε μετά από αποτρίχωση καθώς περιέχει αλάτι και ως γνωστόν "δε βάζουμε αλάτι στις πληγές". Έρχεται στα 225ml.


Πάντα θέλω τα μαλλιά μου να μοσχοβολάνε γι'αυτό και το επόμενο που διάλεξα ήταν το αρωματικό σπρέι με άρωμα τσιχλόφουσκα. Πιο πλούσιο άρωμα από αυτό δεν υπάρχει. Έχει ικανοποιητική διάρκεια αλλά λόγω του ότι τα μαλλιά μου είναι υπερβολικά πολλά δεν διαρκεί όσο σε φίλες μου που το έχουν δοκιμάσει. Παρ'όλ'αυτά λατρεύω να το χρησιμοποιώ.


Ξέρετε ότι έχω εμμονή με τα κραγιόν. Για να απλωθούν όμως όμορφα και για να δείχνουν υπέροχα, πρέπει τα χείλη μας να είναι πολύ καλά ενυδατωμένα. Αυτό είχα στο μυαλό μου όταν σκέφτηκα να πάρω ακόμα ένα ενυδατικό χειλιών για τη συλλογή μου. Με άρωμα τσιχλόφουσκα, το συγκεκριμένο lip balm περιέχει έλαια και ενυδατώνει πολύ καλά κάνοντας τα χείλη πολύ πολύ απαλά. Είναι στα 30ml και θα σας κρατήσει για πάρα πολύ καιρό.


Το συγκεκριμένο προϊόν το έχω λατρέψει και αν ποτέ κάνετε κάποια παραγγελία από το Smells like soaps, να το αγοράσετε σίγουρα. Πρόκειται για ένα εξαιρετικό λαδάκι περιποίησης και θρέψης για τα νύχια και τα πετσάκια. Κάνει υπέροχη δουλειά και το χρησιμοποιώ συνέχεια στο μανικιούρ και στο πεντικιούρ μου. Το άρωμα σοκολάτα - μπανάνα που επέλεξα είναι ένα από τα καλύτερα που έχει η Δήμητρα. Θα το βρείτε στα 50ml.

Ας δούμε τώρα και τα σαπουνάκια για πρόσωπο, σώμα και χέρια που επέλεξα..


Σαπουνάκι "αρκουδάκι" για πρόσωπο με γάλα, μέλι και αμυγδαλέλαιο.

Σαπουνάκια "σοκολάτες" για καθαρισμό και απολέπιση με άρωμα cookies.

Σαπούνι "σοκολάτα" για χέρια και σώμα με άρωμα μερέντα.

Σαπουνάκια "πινέλο μακιγιάζ" και "κραγιόν" με αρώματα καρύδα και μπανάνα αντίστοιχα, σαπουνάκια "βερνίκια νυχιών" με αρώματα τσιχλόφουσκα και ζαχαρωτό, σαπουνάκια "πεταλούδες" με αρώματα πούδρα και ζαχαρωτό και σαπουνάκι "μπισκότο" με άρωμα μπισκότο. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε σε χέρια και σώμα.

Τα συγκεκριμένα προϊόντα τα έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα και αυτή είναι η προσωπική μου άποψη για αυτά. Εκτιμώ ιδιαίτερα την οποιαδήποτε προσπάθεια νέων ανθρώπων να πετύχουν και να καταπολεμήσουν τις δυσκολίες που υπάρχουν στις μέρες μας. Και όταν αυτή η προσπάθεια γίνεται με ζήλο και τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά, είναι για μένα άξια θαυμασμού. Για τους λόγους αυτούς εκτίμησα τη Δήμητρα, χωρίς να τη γνωρίζω προσωπικά. Επέμεινε, προσπάθησε και τελικά κατάφερε να δημιουργήσει τα δικά της ποιοτικά προϊόντα δείχνοτας σεβασμό και ενδιαφέρον προς τον πελάτη και κρατώντας το τιμολόγιο της σε πολύ λογικό επίπεδο. Κάπου εδώ θέλω να την ευχαριστήσω για το όμορφο καλαθάκι με προϊόντα που μου παραχώρησε προκειμένου να το χαρίσω σε μία από εσάς. Όσες δεν έχετε πάρει μέρος στο διαγωνισμό και ενδιαφέρεστε, μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή πατώντας εδώ. Όσες πάλι θέλετε να δείτε την τεράστια συλλογή του Smells like soaps και να παραγγείλετε τα δικά σας αγαπημένα, πατήστε εδώ. Εμείς θα τα πούμε σύντομα σε ένα post. Μέχρι τότε..

Φιλιά πολλά, 
Ιωάννα.



2 σχόλια:

Evoulita Beautystyles είπε...

Φαίνονται καταπληκτικά😊

Evoulita Beautystyles είπε...

Φαίνονται καταπληκτικά😊

Δημοσίευση σχολίου