Καλώς ήρθατε στο BOWeme GIRL

Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

Καλώς ήρθατε στο BOWeme GIRL!!!!!!


Γεια σας!!!

Ονομάζομαι Ιωάννα, σπούδασα Θεολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών αλλά όνειρο μου είναι να ασχοληθώ με την Ψυχολογία.

Σκοπός αυτού εδώ του ιστολογίου είναι να μοιραστώ μαζί σας το πάθος μου για την ομορφιά και τη μόδα. Σε αυτό το ιστολόγιο θα βρίσκετε εντυπώσεις μου για προϊόντα, beauty tips, ενημέρωση για τις αγορές μου και ό,τι νέο κυκλοφορεί.
 ΄
Τα περισσότερα κορίτσια έχουμε συνδέσει την παιδική μας ηλικία εκτός όλων των άλλων με παιχνιδιάρικες πλεξούδες, πολύχρωμες κορδέλες στα μαλλιά αλλά και ΦΙΟΓΚΟΥΣ! Ο φιόγκος λοιπόν αποτέλεσε για μένα (και για μία φίλη που με βοήθησε) την έμπνευση. Σκέφτηκα πως ως το πιο αντιπροσωπευτικό, ίσως, κοριτσίστικο αξεσουάρ που πλέον βλέπουμε σε ρούχα, μαλλιά ακόμα και σε νύχια θα έδινε στο ιστολόγιο μου την girly πινελιά που ήθελα. Έτσι, ακολούθησε απλώς η υλοποίηση. 

BOWeme GIRL λοιπόν και θα χαρώ να ανταλλάξουμε απόψεις και να ανακαλύψουμε μαζί τον υπέροχο κόσμο της γυναικείας μόδας και ομορφιάς..

Φιλιά πολλά,
Ιωάννα

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου