Καλώς ήρθατε στο BOWeme GIRL

Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

What's in my bag??? Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ!!!

Γεια σας κορίτσια!!!

Αφορμή για το σημερινό μου post στάθηκε η προχθεσινή Σαββατιάτικη βόλτα μου στα μαγαζιά.

Μετά από ώρες ατελείωτου ποδαρόδρομου και φορτωμένη με τσάντες, αντί να συνεχίσω να απολαμβάνω την εθιστική για μένα θέα των βιτρινών, άρχισα να δυσανασχετώ έντονα. Ήθελα όσο τίποτα να γυρίσω στο αυτοκίνητο και στη συνέχεια στο σπίτι και να αφήσω επιτέλους κάτω την ασήκωτη τσάντα μου, που κουδούνιζε καθ'όλη τη διάρκεια της σκέψης μου εξαιτίας του τεράστιου μπρελόκ που κρεμόταν από το χρυσαφί φερμουάρ της.

Όταν επιτέλους τα κατάφερα και ένιωσα ανακουφισμένη, ένα ερώτημα ξεπήδησε προκλητικά από μέσα μου. Ερώτημα που γνωστές και φίλες, μου κάνουν εδώ και καιρό. ''Μα τι βάζεις επιτέλους μέσα στην τσάντα σου και είναι τόσο βαριά?''

Αν λοιπόν είστε κι εσείς ένα από τα ''περίεργα'' (σαν κι εμένα!) κορίτσια που τους αρέσει να ψαχουλεύουν τις τσάντες των άλλων γυναικών..κάπου εδώ έρχεται η δική μου ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ...


Τσάντα και πορτοφόλι Paul's Boutique


Κινητό, handsfree (αγαπημένα απο Swarovski σε σχήμα πεταλούδας), κλειδιά αυτοκινήτου

Νεσεσέρ με: πούδρα (αγαπημένη studio fix από MAC), αρωματάκι τύπου ''Bright crystal Versace'' από Time4beauty (μία πολύ καλή ιδέα για να μην κουβαλάω στην τσάντα μου το μεγάλο μπουκάλι από το αυθεντικό άρωμα), μπουκαλάκι με σπρέι από JUMBO (στο οποίο έχω βάλει ροδόνερο για να φρεσκάρω το πρόσωπο μου όταν θέλω κάποια ενυδάτωση), το κράγιον που φοράω τη συγκεκριμένη μέρα και σήμερα είναι το cream lip stain 04 απο Sephora, το αγαπημένο μου LIP BUTTER ρόδι από KORRES 



Μωρομάντηλα ΜΑΜΑ ΜΙΑ από JUMBO, υγρά μαντηλάκια από HONDOS CENTER (είμαι σίγουρη ότι τα αγαπάτε κι  εσείς), lady's stuff από ALWAYS (γιατί και τις ''δύσκολες μέρες'' πρέπει να τις αντιμετωπίζουμε με  στυλ), κρέμα χεριών CERA di CUPRA(πραγματικά ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει), αποσμητικό NEUTRO ROBERTS powder fresh

Κασετίνα με στυλό (πάντα χρειάζονται)
Ομπρέλα (επίσης πολύ χρήσιμη για Χειμώνα γιατί ποτέ δεν ξέρεις που θα σε βρει μία ξαφνική καταιγίδα)
Φυσικά από μία τσάντα δε λείπουν ποτέ καραμέλες και τσίχλες

Αυτά ήταν όλα όσα εγώ χρειάζομαι και έχω μαζί μου τις ώρες που λείπω από το σπίτι. Θα χαρώ να μάθω ποιά είναι τα πράγματα που υπάρχουν στη δική σας τσάντα. Θα τα πούμε σε ένα νέο post.

Φιλιά πολλά,
Ιωάννα


 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου